.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران؛
دنیا از ارتش ایران حساب می برد
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به توطئه های دشمن در پس از انقلاب برای انحلال ارتش اظهار داشت: ارتش ایران در ردیف ارتش های برتر دنیا از حیث نظامی، مردمی، تاکتیکی و اسلامی تبدیل شده است ...
دنیا از ارتش ایران حساب می برد

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به توطئه های دشمن در پس از انقلاب برای انحلال ارتش اظهار داشت: امام راحل ارتش ایران را مردمی کرده است.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی ظهر یکشنبه در دیدار مسئولان ارتشی پادگان شهید فرامرزی لشگر 30 پیاده گرگان در ساری افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی با برخورد صحیح، درست، منطقی و سنجیده شان توانستند ارتش ایران را به مقتدرترین ارتش دنیا مبدل سازند.
وی خاطر نشان کرد: استقلال ارتش که کمر آن توسط شاه ملعون شکسته بود توسط امام خمینی دوباره محقق شد و ارتش ایران را به ارتشی مردمی و از بطن مردم تبدیل کرده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمنان در دوران پس از انقلاب به دنبال مقاصد شومی برای انحلال ارتش بودند تصریح کرد: ظرافت و دقت امام خمینی در آن دوران نیز نقش دشمن را نقش برآب کرده است.

طبرسی با بیان اینکه امام راحل با پیام تاریخی شان مبنی بر نامگذاری 29 فروردین 58 به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران شعار " ارتش فدای ملت و ملت فدای ارتش " را بومی کردند یادآور شد: احیاء، بازسازی و تعقل در ارتش مرهون رهبری های داهیانه معمار کبیر نقلاب است.

وی با اعلام این مهم که با گذشت سی و یک سال ازعمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارتش ایران در ردیف ارتش های برتر دنیا از حیث نظامی، مردمی، تاکتیکی و اسلامی تبدیل شده است اظهار داشت: این اقدام امام سبب شد که دنیا از ارتش ایران حساب برده و بر توانمندی و اقتدار روزافزون ارتش ایران افزوده شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ارتشیان باید خود را به سلاح ایمان تجهیز کنند رمز ماندگاری ارتش جمهوری اسلامی ایران را ایمان، بینش توحیدی و اسلامی نیروهای مسلح به رهبری فرماندهی کل قوا دانست.

طبرسی خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تعامل پیش از پیش با سایر قوا توانسته توطئه های پس از انتخابات دشمن را نقش برآب کند و با دستور ولی امر مسلمین جهان و تبعیت از ایشان امنیت مرزهای ایران و دفاع از کیان و ناموس وطن را در دستور کار خود قرار داده است.

حجت الاسلام احسان پور، مسئول عقیدتی سیاسی پادگان شهید فرامرزی ساری نیز در سخنانی با اشاره به آمادگی نیروهای جان بر کف ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تقدیم 48 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس به امام شهیدان و انقلاب اسلامی برگ زرینی از اقتدار و جوانمردی غیوران این کشور است.

وی بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با رهبری داهیانه و اندیشمندانه فرماندهی کل قوا تمامی توطئه های دشمن را همچون گذشته نقش بر آب کرده و با تمام قوا تا پای جان از مرزهای زمینی، دریایی و هوایی ایران پرگهر دفاع خواهد کرد.

29 فروردین 58 با صدور پیام تاریخی حضرت امام خمینی به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.